-johanna

Alla inlägg under april 2010

Av johanna mattsson - 30 april 2010 21:26

hejhej   
käka hemma, grillad fläskfille :-)
mummmms
sen drog jag ner t skolan vid 8, man tröttna as fort, va bara där i en timme typ .. 
iaf sen gick och linni ner till macken och köpte glass och en chokladboll 
sen masssa flumm (:
och sen när jag skulle hem då börja raketerna gå ...
man ba men kul ?   
haha sen nu är jag hemma och snackar med stina 
kanske ska sova över imorn   
aa, och nu chattar jag med simon hahaha fett kul !
och de kanske kommer upp en bild på majbrasan sen orkar inte ladda över nu direkt

//jjjm 

Av johanna mattsson - 30 april 2010 15:10

  
-kissie fyfan helt ärligt hon tycker hon är så himmla perfekt, liksom snarare ett monster i mina ögon ? 
-skolan shit kan de inte vara fem dagar helg och två dagar skola ? pallar nt mer 

-leopard mönster, gud de var snyggt i början när de var en enstaka sak som var i leopard men nu, helt överdrivit liksom i varje klädaffär finns de alltid mer än typ 10 st plagg som är i leopard i alla åldrar typ ? kill me 


  
-sommarn är härlig. Vädret är kanon och skolan är off. De kalllar jag perfekt ! Dels kan man sova bada äta glass och va med sina vänner i solskenet   
-ben and jerrys ice cream, herregud va gott. Jätte dyrt men spelar roll. Supergott i alla lägen och väder !
-vampire diaries men liksom kom igen ? en blandning utav true blod och twilight ? jag kanske tycker om twilight och allt men de här är ju bara larvigt ?

Av johanna mattsson - 30 april 2010 13:34

hej !
idag är de fredag, yess   
äntilgen säger jag bara .
iaf jag kom hem för en stund sen, mamma håller på att fixa de sista tills ikväll, majbrasan.. vi ska få gäster från gammla vänner som mamma och pappa har kännt länge. så dom ska äta här hoss oss sen ska jag dra ner till majbrasan på skolan och träffa alla   
ska bli superkul ! tar nog med kameran och tar några kort från kvällen som kanske kommer upp lite senare under kvällen !

Av johanna mattsson - 29 april 2010 20:02

    
mer bilder från mig och louise

Av johanna mattsson - 29 april 2010 19:36

hej igen alla 
är fortfarande hoss louise   
vi hoppas studsmatta haha roligast, jag råkade ha hål på taket

hahaha de var fett kul !
sen spelar louise the sims och de går kanon för henne   
eller inte ...
hon råkade göra så hennes sim fick barn och hon har inte råd och hennes hundar svälter.. haha låter som de går bra eller hur ?
ialla fal ska jag snart hem tror jag, eller hoppas inte de (;
aja, ska kolla på louise när hon spelar HAHAHAHAHAH !
/jjjm  


Av johanna mattsson - 29 april 2010 17:07

     
är med louise , älskar dig bästa

Av johanna mattsson - 29 april 2010 16:07

hej alla   
nu är jag med bästa louise
vi nördar dator och är inne på saras dator och hon har fett rolig webb så louise tog några kort  :D
och nu har jag bytt blogg och ska blogga varje dag :)
snart ska jag och louise käka mellis, vi glömde att göra de ;)
kanske kommer till en liten bild sen (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards