-johanna

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av johanna mattsson - 3 maj 2010 21:21

sho hej ! 
har nyss vart på träning och nu ska jag hoppa in i duschen 
sen ska jag packa min gympa väska så jag slipper gör de imorgon  
och sen har jag frågat louise om vi kan va imorgon . 
hahah de var as kul jag och louise typ drog i ida för hon skulle hoppa genom fönstret super kul, haha dunderdamp bara louise som fattar ;)

och jag slänger in en bild fårn dörra sommaren jag tog bara för de var lite kalt idag iaf när vi träna så lite sommarkänsla ska vi väll få, right ? :)
och vi har fått två nya i handbollslaget super dunderdamp kul :D ;)
  

Av johanna mattsson - 3 maj 2010 16:03

jag skulle bara säga att ni suuuger på att kommentera !
liksom hur länge har jag haft den här bloggen ? 
en vecka ? 
och gisssa hur många söt och gulliga kommenterar jag har fått hitils ? 
ni kan ju kommentera och säga ert svar .. lika bra jag säger för de kommmer ni ändå inte göra ellehur ? 
svaret=               enstorfettnollla                        


hihi jag tycker om bilden :-)   

Av johanna mattsson - 3 maj 2010 15:50

sholahopp :-)
nu sitter jag här med min dator som har internet som funkar  
wiiiiho 
som ni kankse redan har läst mitt förra inlägg så kanske jag ska bli utbytesstudent med viktoria majken och ani till tyskland !
hoppas hoppas hoppas hoppas verkligen på att de funkar.
aja kom hem för ett tag sen från skolan och per får damp på oss i so;n haha 
undrar vrf?   
iaf så får b klassen åka till arosfortet bara för som är så duktig .. sure, bara för dom sökigaste i klassen byt skola har dom blivit så lunga (som läraran säger fast vi vait så typ helatiden) så får dom åka till arosforet som belöng har rektorn besämt, sen eftåt hon ba aa de är så oretvist man ba men käring varför lät du dom åka då !? 
liksom kom igen ...
aja jag hater de !
och här kommer en bild på mig och stina :) 
haha älskar dig stina  
och de blev ingen bildbomb (-: 
kanske senare 


//johannnnnnna matttsson. 

     stina är gullig som en knuttttt (-: haha 

Av johanna mattsson - 3 maj 2010 14:58

oooh vad jobbigt och äntligen !
var de bara jag som inte kunnde logga in igår på bloggplatsen ?
haha jag som tänkte lägga ut en bildbom sen jag va med stina ..
men så blev de inte, iaf så är jag på pappas dator för in inte funkade ...
och kolla iskolan idag fick vi redan på att man kan bli utbytesstudent till tyskland  liksom fyfan va kul , inte för jag kan tyska men engelska kan man väl prata med dom eller hur ? haha skit va roligt jag längtar som fan och mamma sa kanske beronde vad de kostar och så och jag kanske ska åka med viktoria majken och ani och så ska vi fråga om man kan bo två  i samma hus så man sliper bo själv för de vågar jag inte ... och ani kan ju flyttande tyska och min mamma kan så pluggga pluggga pluggga står de på min önskrelisa så här långt ! 
ha så kul i kalla svergie om vi kankse åker bort när de nu blir :)
+ att jag lägger upp bilder när min dator funkar igen ! 

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards