-johanna

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av johanna mattsson - 15 maj 2010 20:01

hej alla ska lägg mig snart ..
jag är fett trött 
aja jag kollade på rosapantern nyss 
haha så jävla rolig
tog en bild i reklamen tooo
i min snygggga pyamas och jag har ont i mina vader sen jag var ute å sprang ..haha motion e inge bra !
   jag e i meddes rum om ni undrar :)

Av johanna mattsson - 15 maj 2010 19:18

helllu var ute och sprang nysss 
4km 249 meter på 34 min
om ni ville veta   
sen har jag tagit lite sommriga bilder under dagen 
kommer här under   vrid på huve   vrid på huve        vrid på huve     -vissa är från förra sommaren också  

Av johanna mattsson - 15 maj 2010 15:48

hej   
nu kom jag nyss hem från att kollat på lägenhet i stan
as ful usch skulle aldrig kunna bo där ..
fast altanen var jätte fin och as stor
vet inte vad jag ska göra ikvälll
hoppas de är nått på tv
ringde isabelle och frågade om vi kunnde kolla på bio (:
men de funka inte för hennne ..
så jag får väl ut i sloskenet och hitta på nå  
gjorde ett test nyss också haha om hur jag skulle se ut om 20 år
oomg haha typ runkor överralt ;o fast jag vet inte hur man får upp bilden här i inlägget   så ni får inte se den.. 
aja pussåhej 

Av johanna mattsson - 15 maj 2010 11:28

hej
omg, de är varmare ute än inne hemmahos oss
ilikeit a lot   
nu har jag messsat typ allla om dom vill hit på'n
fasst allla ska typ göra nåttt och blääää
aja, nu tänker jag iaf duscha och sen ta en glass och sätta mig i solen
ah, sommmar
känns redan som sommarlovet har börjat för atttde har varit lång helg :) 

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards