-johanna

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av johanna mattsson - 22 maj 2010 12:28

asssssså min dator CPAR as mycket ....
kolla den här datorn jag har är as gammal men mammma å pappa säger att de är den bästa datorn som vi har i huset jag ba aha visst ?
kolla kan inte logga in på msn för jag har inte tillgång till lokaltnätverk nehe varför funkar de att vara inne på internet då ??
sen kan man inte lägga in bilder på bloggen nu för jag klickar på bläddra eller välj fil eller vad de nu heter så borde ju allla bilder komma upp som jag har men nej såklart inte ??
sen så funkar inte ljudet .. när man vrider på högtalaren så ska de lysa en grön knapp för att visa att ljudet är på men den lyser inte? fast den får el i sig??
sen när man sättter på min dator kommer de upp en sak typ nå lödsenord sak alla i familjen har typ använt den föra mig och dom kom inte ihåg att de har hänt för dom
så vad tycker in ska jag byta dator elller WHAT ? 

någon som villl va med mig ? 

Av johanna mattsson - 22 maj 2010 10:03

är ni sega elller är ni sega ?
kollla jag hade typ över 20 stycken besökare föra veckan nu är de tillbax till typ 8 5 3 stycken som kolllar ;(
de suger.... verkligen liksom komigen nu ! ;)
aja vakna nyss iaf och åt frukost och hör någon snarka as mycket för man brukar inte höra så mycket för han sover ju på sittt rum.. sen ser man han ligga i soffan helt deckad och har fjärkontarelen i handen som om han var precis att stänga av man han han inte :)
men iaf sen käka jag råstade mackor, en fastna i brödråsten och mamma blev lite irretarad oppps... men jag hade tänkt sms allllla typ å fråga om du om vill hittt på'n:D fast jag lovar ingen är hemmmma ;(
hare gött bebisar bilder kommer ikväll :D 

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards