-johanna

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av johanna mattsson - 6 maj 2010 21:03

så äntligen är min blogg fin enligt mig 
och fick lite hjälp av alexia haha nej jag skoja de är typ hon som gjort allt  
om ni vill ha en header så kolla www.alexiaingrideklund.bloggplatsen.se
hon e bäst på att fixxa
nu är de iaf bestämt att jag och louise ska åka till stan imorgon och kolla på teh last song 
  

Av johanna mattsson - 6 maj 2010 19:00

jag vill gö en total makeover på bloggen :) 
va tycks , ja/nej fast headern kanske blir kavr få väll se
resulatat från ni väl se hur de blir ;)

   

Av johanna mattsson - 6 maj 2010 17:45

hej   
kom hem för några timmar sen och jag va as hungrig
så jag fixxa lite mellis hehe gjorde kräm på fun light   
sen kom madde hem och mamma har ju köpt avatar så vi kolla på den och jag messa med louise och vi ville se the last song .. men de blev nå krongel så de blev inte helt säkert men hopppas !
aja nu ska jag kolla alla andras bloggar och kolla om dom gjort nå nya inlägg
turtelu haha
//jjjjm     headern som alexia bästavän fixxa älskar'n  

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards