-johanna

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av johanna mattsson - 14 maj 2010 23:29

hejsan alllihopa
blir ingen bild på denna outfit
menmen..
baseball tröja-gina
vitlinne under-bikbok
ljusajeans tights-cubus
och underkläder förståss   
bajsbye 

Av johanna mattsson - 14 maj 2010 22:56

 
*jag älskar handboll
*klockan är 22:58
*och jag är as trött
*jag hatar spindlar,och att de är de absoult de värsta som finns
*mina kompisar betyder mest för mig
*min rosa kamera är min älskling
*louise och jag har olika färg i munnen 
*att jag har dålig fantasi
*att jag kan få 2000dollar för varje som läser de här inlägget
*den där uppe var ett skämt..fast om ni vill så har jag min syrra i utbyte mot 2000dollar
*att de här var den sista visste ni att  

Av johanna mattsson - 14 maj 2010 22:09

hejsan kom nyss hem från spa;at 
as skönt och sjukt kul   
fast ju mår illla nu efteråt.. aja nu kmr de lite bilder sen jag sov över med towa å louise och spa;t :))))        älsklingarna   
       åh, fanns typ allt och annanasen var fan godast :D:D:D:D

Av johanna mattsson - 14 maj 2010 14:10

helllu
länge sen jag bloggga javett
men nu är jag iaf tillbaka från towa :)
vi sov över jag louise å towa hemma hos towa
vii tjocka oss med chips å kollade på rush hour 3
så jävla bra film och rolig(y)
haha hanna är så rolig ( towas lilasyster )
kolla louise mamma kom och hämta oss och jag hade ingen nyckel hem
och mamma och pappa var på hälla och madde var på stan så när jag kom hem var de låst jag be aha? och jag har bajs tre så  jag har ju inte så bra tecking sen fick jag änrligen tag i pappa han ba aa men vi kmr hem om en timme för vi måste hadla på ica jag ba WHAT ska jag vara ute på altanen i en timme
sen efter typ 10 min kom dom hem dom ba as garva jag ba men åh, så hade dom lurat mig jag var på fett dåligt humör kan jag säga !!
men nu har kag käkat upp min mangum mandel glass och ska lägga ut en bild från nåttt haha ikväll kmr de någ bilder från spat och när vi sov över men nu kmr de en
älskling som jag villlll haaaa :') 
så jävla kär i systemkameror !
bild   

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards