-johanna

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av johanna mattsson - 20 maj 2010 19:44

heejsan  
kom nyss hem från de där i domkyrkan
usch, fett tråkigt de va liksom !
men jag ska ändå komfemera mig hur de nu stavs men men
hehe vi fick iaf chokladboll å läsk fast jag orkade inte min läsk, drack typ 3 lunkar sen ville jag spyyy
aja jag träffa typ osckar turnell också hahaha jag tyckte han as glodde på migåjulia och vet ni va ? TV4 va där och dom filma mot ossss aah !!!
liksom shit ! dom filma mot mig och julia i typ fem minuter hade lust att smälla till snubben framför kameran !
aja själva artisterna sööög och vare nån som fatta att Jon sjöng  kyrkan hahaha jag ba (när man majken sa de till mig) hon ba aa jon från idol var ju inte heller bra !? jag ba JON ? var han där hon ba haha jag han sjöng typ två låtar jag be ee ahha :P
och louise jag finnnns om du vill prata gumman :')
sen nu har jag ätit och nu ska jag väll ducha och kolla på kläder tillll bästa kimberly sm fyller år idag GRATTTTIS TILL HENNNNNE  
hare gött bebisar och justfan vi har SOprov imorgon :oo  bild på födlsebarnet hehe 14 år :DDDDDD
bilden är från nordencup om ni undrar vrf de är madrasser ;)
och de här var denända bilden som jag hde på dig kimmmy (L)

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards