-johanna

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av johanna mattsson - 29 maj 2010 20:29

holllla ;D
nu har jag precis käkat jag&maddegjorde nått haha vet inte vad de heter men aja gott vare iaf och de var väll typ huvudsaken ?
men iaf nu kollar jag på sommarkrysset kul -.- ?
nej de suuuger, men snart börjar simsons the movie hehe jag och madde har inte sett den så vi ville kolla på den, och de är melodifestivalen idag också men de är sämst + att sverige är inte änns med ;(
menmen.. åh haha just de jag kollar ju sommasrkrysset och linda nån har as fint hår hahaha ville bara säga de för jag ser henne nu !
men hejdå nu väntar jag på stina ska väll bäda till henne :D
pussåhej på eerr :D  

Av johanna mattsson - 29 maj 2010 16:39

*se rubrik*
i v-ås ?
yeeeeeey :):):):)
vet ni hur fina kläder dom har eller ?
och nu i västerås äntligen !

yyes 

Av johanna mattsson - 29 maj 2010 15:48

1)   2) jag tycker nästan att den understa och den jag har redan är snyggare.. fast jag vill veta vad ni andra tycker och jag älskar bilden på blommorna jag la till på den första headern men aa jag får panik !

Av johanna mattsson - 29 maj 2010 12:44

hej !
de kronglar jätte mycket med vårat internet här hemma  så de är därför de tog sån tid innan jag kunnde blogga men nu funkar de igen :) 
men igår var vi på maknaden haha as roligt !

träfffa alexander :o
hehe bara jag som tycker han är snyggg :D:D:D:D:D
men iaf ikväll är de nån fest för föräldrarna och mamma och pappa ska dit så då kommer stina hit och  vi hittar väll säkert på nåt :D
och vi ska äta enchiladas stavningen ?
så kollar vi säkert på nån bra film eller nå och bilder blire säkert !
men nu kollar jag på Harry Potter så jag kan inte skriva mer .. :)
bild på mig hur jag ser ut nu ;)            jag fryser så jag har flis på mig :D:D:D:D

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards