-johanna

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av johanna mattsson - 30 maj 2010 21:20

opps, gissa vad jag glömt ?
morsdag ahhha !
shit vad ska jag hitta på :o
jag som tänkte köpa nå till henne men jag har aldrig hunnit
jag kan ju inte köpa när hon själv är med precis ?
*efter mkt tänkade*
vi bakar !
så jag och madde bakade och TADA :D
citronmuffins, hehe ? låter de gott eller
när man säger muffins tror man att de ksa bli värst goda med shokladå jordgubbar sen ba citron (y) 
menmen dom blev goda iaf !!
och just shit alllla i min klasssss borde läsa de här för den dära lappen ska vara inne imorgon haha så nu fick jag de sakt iaf !
jag har precis kommit ur duschen för jag har louise har varit duktiga och sprungit HELA SPÅRET hehe elleer typ ;)
puss på alla dom som fatttta min text haha :D:D 

Av johanna mattsson - 30 maj 2010 20:57

men bilder gillar ni väll? 
hehe bra för här kmr några från min helg
dom är i en annan ordning än den menmen orka fixxa?

     vi tog kort igenom en kickare :D      älskar bilden       älskar dig, stina       kärlek till dig bebis      oj hehe blev två bilder min dem i fina ^^                            haha hitta en sanbbbsnigel på gatan        as fint öga alexia har :o jätte fin bild älskling !        alexia tog den här också (L)(L)(L)   jag kolla påmelodifestivalen så aa ni ser väll vad som kan hända när ni är med mig .. hehe

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards