-johanna

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av johanna mattsson - 4 maj 2010 19:10

jag är utbytesstudent och jag längtar så här mkt
och oooooh jag kan inte vänta ... AAAAAAAAA
sjukt kul att åka till tyskland och att dom ksa komma hit helt bäst !!!!!!
och nån som vill fixa min header till min blogg så finns på jag mobilen 0761622399 (mp)

Av johanna mattsson - 4 maj 2010 18:11

hej allla   
nu är jag med louise
haha vi har fett kul ! 
när vi kom hem kolla vi på ghost whisperer och sen toppmodel
och käka lite mellis, sen hoppa vi studsmatta i två timmar eller nåt ?
haha sjukt kul !!
sen nu sitter vi här och klockan är 18.16 och läser ur saras engelskabok som hon har typ läxa ur..
eller de är louise som läser, och riktigt bra   
kanske kommer nån bild från när louise och jag hoppa (:
//jjjjm 

Av johanna mattsson - 4 maj 2010 14:29

hej (:
kom hem från skolan och gjort matte läxan sen ska jag tillbaka till skolan och hämta louise sen ska vi va hemma hos henne har jag bestämt    hehe fast inte göra hål i taket haha som jag råkade ha sönder
de faktiskt inte med meningen haha jag belv fett rädd :O och de är fett långt kvar tills dom slutar 15.50 -.-

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards