-johanna

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av johanna mattsson - 31 maj 2010 21:02

jävlarrr slodown boy !

stackare ;( 
jag börjar typ grina för videon, seriöst !
kan kolla på videon på louisebloggg här -->  http://llouisee.bloggplatsen.se 

kom nyss hem från träningen, gick inge bra för mig kännde jag men nu ska jag hoppa in i duschen iaf :D 
bloggar imorgon då kanske jag är med louise(L)

Av johanna mattsson - 31 maj 2010 16:30

älskar dig syster :')
hihi gissa vad överrasningen va ?
madde fick körkortet

så himmla glad för hennes skulllle

pusss på dig maddde
haha kanske blir hon som kör oss till träningen ikväll, louise ;)
blog you later after my work out ?


Av johanna mattsson - 31 maj 2010 15:48

(händelsen för tre minuter sen)
hörde ett skrik som kom från mammma
stängde av musiken på min mobil och sprang till köket där hon satt i soffan och pratade i telefon, jag trodde nån var nära på att död henne eller nått för de var verkligen ett högt skrik !
jag frågar mamma vem hon snackar med och hon får
tårar i ögonen av glädje och börjar skratta !?
vafan ska de här betyda tänkte jag ?

frågade sammasak igen vem de var och vrf var hon så glad .
mamma lägger på och säger inget och skratta de blir en övrasting och få vänta och se .
WHAAAAATT ??? jag tål verkligen inte sånna här greje


                                

Av johanna mattsson - 31 maj 2010 15:20

hollla chicos/chicas :D:D
kom hem från skolan för en stund sen och har käkat muffin   
jag bakade ju igår, remeber ?

sen har jag kollat lite på tv;n och så

gammla vanliga allltså !

men vet ni va ?
jag vakna 08.04 idag hehe försov mig, de gjorde jag förra måndagen också haha lite konstig eller måndag är liksom min otursdag eller?
ahh just de :o jag har träning ikväll ;( bajs och de är hård vecka också
nån som vill byta kondis med mig eller?? :D

hejdå nu ska jag fortsätta kolla på andras bloggar
just ja linni ska bara säga en sak : kukImitt(L) /linnea (k) 
hahahahaahhahahahah x'D 

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards