-johanna

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av johanna mattsson - 25 maj 2010 22:02

ciao belllla :D
haha nu har jag precis kollat klart på desperate houswives och jag får panik. så jävla bra asså ! och spännade han kanske måste döda hon ;o
aja måste vänta tills nästan tisdag kan inta hålllla mig typ !!!!
aja imorgon på morgonen drar jag och mamma på stan och ska shopppa :D hehe sen går 12.20 tar vi bussen hem och käkar sen går jag till skolan<3 vi börjar 12.45 imorgon så hahaha:) <3 fetttt soft !
men nu ska jag hoppa in i duschen och lida av mittt sår jag fick av dom dära dumma niorna fan jag ska döda dom :@
haha nån som är med mig ?     bra bildkvalite :))

Av johanna mattsson - 25 maj 2010 17:56

..är inte min grej liksom  


ser ni mitt märke elller ?tror ni att jag kmr få ett blåmärke eller blåmärke.. jag tror BLÅMÄRKE . shit gör typ as ont bara dunkar i hela benet! aja tack för ni ville sin min lila visning på mina fina vita ben  

Av johanna mattsson - 25 maj 2010 17:02

gissssa vad ?
linneabjerke är bäst   
hon ba till min mobil har du kollat väskan jag ba aa sen jag ba kan kollla ingen för säkerhets skull så ba var den under ni vet på fotbollsväskan så är de ju en hårdbotten under där låg den. och min mamma var typ SÅ HÄÄÄÄÄR JÄKLA NÄRA på att göra en polisanmälan <3
åh, shit va tur !!
aja nu sak jag och min mobil äta mellis  
bara för min älskling linnea är finast
baby iloveu  

haha till dom som inte fatta så hade jag tappat bort min mobil .. hehe fast inte nu längre !:)

Av johanna mattsson - 25 maj 2010 16:47

min sämsta dag ever !
först tandläkaren på morgonen, han sa at jag måste dra ut tänder=goooodnews ;( 
sen kommer till skolan innebady ska möta BIGGUYS= goooodnews ;(
efter innebandyn, hitt inte mobilen nån som har stulit denJÄVLASKIT BAJS INGEN MOBIL ! dummmmma högstadiet=gooooooodnews ;(
 jag kommmer att dööööö

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards