-johanna

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av johanna mattsson - 18 maj 2010 18:41

holllla
kom nyss hem från stinapina älskling
hiaj maat hoaha,  haha är de bara jag som har sett hitta nemo eller?
haha stina fatta iaf ingenting när jag sa så, hon e konstig  
aja ni tog lite kort med hennes webbbcam och gjorde om dom :D
haha vi fick skägg (Y)
iaf har ni sättt vädret ute?
helt perfekt väder ute asså de är inte för varmt helt lagom i luften för ja ni fattar ni känner väl själv ? för dom här senate dagerna har de varit sjukt skönt och fint väder inte ettt moln på himmlen !
weee like it, right ? :D
nu kan gud bara fortsätta hålla värmen upppe för vi älksar't
aja nu ska jag snart käka AS HUNGRIG :D
aja nu ska jag runa till köket och öva på SO:n de går fett bra för mig och stina är typ världens bästa lärare haha kunnde typ inget nu ba kan jag alllt nästan (Y)
adios amigos 

Av johanna mattsson - 18 maj 2010 14:43

hej bloggen   
sitter hemma med stina och vi kolar på systar i jeans
fattar inbte så mycket för jag såg inte från början :)
men den verkar bra hitills (:
haha han gerken snackar roligt :)
haha aja nu ska jag kolla klart så jag hänger med lite ialla fal
bloggar senare kanske ikvälll
  
bilden blev liten ;(

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards