-johanna

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av johanna mattsson - 16 maj 2010 17:13

hej (: 
de här blir nog de sista inlägget för idag ..
iaf jag var på ett sånt jävla dåligt humör tidigare idag vet inte vrf ?
jag fick tårar i ögonen, bara genom att kolla genom fönstret, liksom jag var inte änns ledsen de bara kom.. hade lust att bara slänga nån i väggen eller nått haha jag vet de låter helt knäppt men helt sant !
 sen kommer mamma in i mitt rum och ba är du slö eller ut å gå med din syster i spåret jag ba men vafan och då var jag ju inte på de bästa humöret så jag bara börja skrika åt mamma , haha jag var verkligen arg sen mammma blev helt ba oj men jag skojja typ och ajg bara skrek åt hennnne ,   
helt crazy !
aa.. men jag gick spåret ändå eller jag sprang ..
sen jag kom hem var jag helt jätte glad mamma ba de där hjälpte typ jag ba gör mig inte på dåligt humör igen och sen typ fake smila till hennne
hahaha stackars min mamma :( <3
måste stå ut med mig !
haha aja , gisssa vad vi ska käka ikväll ?
grillad oxfile och klyftpotatis   
gud va gotttttt !
aja nu ska jag säkert hjälpa papppa i köket
bloggar imorgon
hare gött bebisar   


KOM IHÅG FRÅGESTUNDEN  

Av johanna mattsson - 16 maj 2010 13:59

sha sha bloggen :)
nu har jag precis ätit kulkorv och makaroner  
är de nån som fattar när jag säger kulkorv, vet ni änns vad de är ?
haha jag kan visa er min lilla lunch och hur kulkorv igentligen ser ut :)
     haha ja ni ser rättt dom är runda som kulor !

Av johanna mattsson - 16 maj 2010 12:58

hej
nu har jag insettt hur jävla tråkigt jag har på dagarna så nu har jag bestämt mig för ha en
frågestund för att gö de lita roligare här
ni får fråga vad som hellst när ni vill fast de avslutast på onsdag så tre dar har ni på er 
pusssåhej  

Av johanna mattsson - 16 maj 2010 10:33

hellllu   
vakna nyss eller för typ en och en halv timme sen men aja
åt frukost och typ kollat på disneydags och extreme homemakeover
haha dom hade mggel i hela huset :(
aja nu ska jag fortsätta kolla så .. pussåhej
är på pappas dator så de blir ingen bild 

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards