-johanna

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av johanna mattsson - 13 maj 2010 13:35

helllu bloggen   
haha.. var nysss ute och plockade uppp en massa hundbajs från tomten
sen skulle vi göra rent sommardecken jag&madde
väldigt kul -.-
sen snart hoppar jag in i duschen käkar lunch sen så kollar jag på 2012 på yotube haha som wille säger yootu-be typ ?
 iaf ska sova med towa idag :) 
sen på fredag tror jag jag ska sova med louise, justja vi ska på spa så också 
pappa skjussar mig till towa efter farfar har kommit, för han ska äta middag med oss, jag vet i förra inlägget skrev jag att han skulle äta lunch med oss men de blev inte så utan han kommer på middag istället..
så sen efter vi har käkat skjussar pappa farfar hem och då åker jag med så släpper han av mig hemma hos towa  
hare gött bebisar  

Av johanna mattsson - 13 maj 2010 10:33

asssså shit 
jag har fått en finne på näsan   
usch fyfan :(
nu ser jag ut som en mupp fast de gjorde jag redan innan men mer än en muppp
åh bajss, har typ tagit massa krämer och ba kötttat på näsan , den har typ domnat av eller nåt troja ?haha
aja åt frukost nyss specialK
hehe  
sen till lunch kommer världens bästa farfar hit   
har inte träfffat han på jätte länge så jag saknar honom :')

puss å kram bloggar senare :) 

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards