-johanna

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av johanna mattsson - 11 maj 2010 20:45


kolla på bikinin okej ? 
så jävla tjock
men bikini är superduper snygg enligt mig  

köpte den nyss på hälla
kolla på ett par spring byxor men dom var jätte obehagliga ... usch fyfan dom skavde bara genom att ta på sig dom ?
aja nu ska jag kolla på despret housewives så jävla bra ! 

Av johanna mattsson - 11 maj 2010 17:04

hejsan alla 
elller alla å alla men ni är väll nästan 13 stycken som läser bloggen iaf !
hahaha.. kanske inte är så många men men
iaf jag kom hem från stinapina nysss. vi gjorde typ inget eller först åkte vi till julia och lämnade lite böcker sen drog vi hem till stina och spelade mario haha jag älskar de spelet asså !
sen käka vi mellis och ville kolla på ghost whispere men de gick inte ? 
as konstigt men istället kollade vi på tyrabanks show asså de handlade typ om massa kvinnor och deras vikt och vissa var ju helt dumma i huvet ?
typ tretio och inte änns vet hur man ska bete sig helt sjukt !
aaja nu målar jag mina naglar :)
hehe i rött :)
går inte så bra för de kommer någ mer på fingrarna än vad de gör på naglarna 

   målar med den röd längst åt höger på bilden :))

Av johanna mattsson - 11 maj 2010 07:35

hejsan allihopa  
nu ska jag snart dra till skolan.. klocka är 07.36 och jag e klar ?
fast jag åt inte typ frukost så jag kmr bli fettt hungrig :(
hahaha vet ni ? jag å stina ska vara mattanter idag :)
wiiiho -.-
fast man slipper gympan och spanskan typ trorja ? :D

aja puss på er å godmorogn ?    

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards