-johanna

Alla inlägg under maj 2010

Av johanna mattsson - 10 maj 2010 16:43

PANIIIIIK  
kollla jag vet inte hur man lägger upp videos
jag som ville lägga in dagens låt och sånt   
nån kan säga hur man gör?
för likosm jag klicka på den sär videorämsen som finns bredvid smiliesen å allt men sen kopiera youtube lännken där men de blir ju inte på bloggen ?
help mii  

Av johanna mattsson - 10 maj 2010 16:37

   igga facet ok ? 
linne-gina
tröjan över- monkie
jeanslegginsen-H&M 
lockigthår- sovit i flätor haha :)) 

Av johanna mattsson - 10 maj 2010 16:16

tjoooiho   
känner mig fett pig men jag är för pig för att träna ..
kan man va de ?
iaf i skolan omg
jag och sophie på spanskan höll på attt dö
haha så jävla kul
vi skulle prata spanska för hela klasen typ nå dialog ?
vi ba okej tog typ år för osss att bli klara för vfan vi ville inte gå upp ?
sen skulle vi vet och de gick faktiskt bra.. hehe
sen typ när vi va klara så ba vår lärara sa t oss ba aa nu kan ni göra nästa dialog! vi ba va ? vilken andra dialog du sa bara att vi skulle gö den här ? hon ba nej ni ska göra allla vi ba ee okej ???
liksom as knäppt för vi ligger typ sist för de är några som har börjat med ny bok sen nuu när jag och sophie blev klara va såklart vi tvunga att spela upp den eller vad man ska säga .. fett dummmm hon eee !!
justja ! jag fick post om nå sommarjobb jag ba härligt liksom för jag behöver pengar... sen kolla jag på hemsidan så var de att dela ut aftonbladet typ jag be aja jag kan kolla hur mycket man tjänar . aa så klicka jag på lön i menyn på hemsidan och för varje tiden man säljer får man 4 kr jag ba men komigen så typ 40kr i månaden liksom vad e de för jävla sommarjobb liksom jag tjänarar mer i måndaspeng liksom?? sen kolla jag på typ bonuspoäng å allt och man kan vinna en ipod tocht jag ba åh jag vill ha sen fanns de platttong och tv;n å massa jag ba okej nu snackar vi grejer haha nej inte så men ni fattar ;) men jag tänker ä'ndå inte börja på nå post grej liksom , fyfan ?
aja nu ska jag snart käka pankakor åå träna
byebye 

Av johanna mattsson - 9 maj 2010 21:53

hej ska snart lägga mig 
sitter å äter hula hula glass   
as gott
åå de är träning imorgon ..
fan orkar inte de kan man inte få bra kondistion av att kolla på tv å äta glass ?


     hula hula glass mummmmmms <3

gonatt

Av johanna mattsson - 9 maj 2010 19:52

   jag ser solbränd ut  
   jeans-vila
   linne-H&M
   tjocktöja-irstablixten ;) 

Av johanna mattsson - 9 maj 2010 18:53

hej igen 
asså kolla jag stina åkte ner til stan och skulle kolla på den dära killen som skulle springa ner  för skrapan .. mm dem sa att de skulle börja kl 17.00 mmh kommer dit kvart i typ och väntar sen säger dom attt de ska starta 18.00 vi ba aa men kul ? sen 18.24 sätter de igång så vi vänta as länge sen efter en halv minut vara över .. fett ovärt .. fast jag åå stina hade sjukt kul haha kolla killarna som stog bakom oss va as töntiga haha  
iaf vi missade glee också eller madde spelade inn så vi ska dra å kolla nu :)
hejdå å puss på er (k)
dagens låt :
http://www.youtube.com/watch?v=EVBsypHzF3U 

Av johanna mattsson - 9 maj 2010 15:33

shoo :)
är hemma hos stina nu och fixxat lite bilder hehe
  

såg er omrösting om mer outfits å videos :) de kommer    

Av johanna mattsson - 9 maj 2010 11:27

hejsan 
nu sitter jag med stina hemma hos mig och vi har precis ätit frukost :)
hon har sovit hos mig  och nu vet vi inte va vi ska göö ..
kanske hem t stina och spela mario hehe
  snygg bild, vi vet :D

Presentation


Hej och välkommen till mitt liv. Här skriver jag om mina dagar i lilla Irsta utanför Västerås. Dag för dag kan ni läsa om mina vardagar här i bloggen med bland annat bilder och musik.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du att jag ska ändra i min blogg?
 mer mode i den
 skriv mer om grejer som händer i ditt liv
 lägg till mer musikvideos
 börja videoblogga
 skaffa blogg på blogg.se

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards